בדיקת שוכרי דירות

התקשרו עכשיו לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני חינם
073-7759005

שוק השכירויות בארץ אינו מפותח אומנם כמו באירופה, שכן בארץ עדיין מעדיפים ברוב המקרים לרכוש דירות, אך עם זאת, אלה שכן מושכרות, בדרך כלל מאוכלסות על ידי בוגרי צבא וסטודנטים, הנמצאים בשנות העשרים לחייהם.

בדיקת שוכרי דירות – יש לשים לב לסכנה של צערים בשנות העשרים

מטבע הדברים, צעירים בשנות העשרים נוטים להיות "פרועים" יותר מאשר בעלי משפחות ומבוגרים, דבר המתבטא באורח החיים שלהם, ולצערם הרב של בעלי הדירות בדירתם האהובה, שהחליטו להעמיד להשכרה מתוך אמונה ותקווה שהיא תשאר שלמה כפי שמסרו אותה.

ישנם בעלי דירות רבים אשר לתדהמתם גילו כי דירתם עברה השחתה, הרס, או כל נזק אחר, שלפעמים אף מוסתר, על ידי השוכרים, תוך נזק כספי רב לבעליהן.

ישנם צעירים אשר הופכים את הדירה האהובה למרכז חברתי פעיל שבו הם מארחים את חבריהם למשך שעות הלילה המאוחרות באופן יומיומי, ולעיתים אך משכנים בניגוד לחוזה דיירים נוספים העושים שימוש רב יותר במשאבים של הדירה כגון המים אשר כלולים בשכר הדירה, ומהווים הפסד כספי גדול יותר.

בדיקת שוכרי דירות – דירות אירוח לא חוקיות

חלקם אף לעיתים מנצלים את הדירה לצרכים לא חוקיים כמו הקמת דירות אירוח, תופעה שאינה נדירה, ולעיתים נעשית תוך הסתרה מתוחכמת למדי, אשר בעל הדירה אינו יכול לעלות עליה כלל.

בסופו של דבר, בין בעל הדירה למשכיר נערך חוזה אשר במידה רבה מתבסס על התחייבות שקשה לעקוב אחריה. השוכר עושה שימוש בדירה שבה רוב הזמן בעל הבית אינו מסוגל לבחון את שלמותה, אלא אם כן הוא עושה ביקורי פתע- דבר שאינו מקובל.

במצבים בהם בעל הבית חושד כי הדיירים עושים שימוש חריג בדירה או אף גורמים לה נזק עקיף או לא עקיף, מבלי יכול להתעמת עימם, רצוי להזמין חוקר פרטי אשר יבצע בדיקת שוכרי דירות, שיוכל לאמת או להפריך את החששות.

בדיקת שוכרי דירות אינו מוזמן במקרים סתמיים בהם נדמה לנו כי הדיירים ביצעו חורים בקירות בניגוד להסכם או תלו כביסה בחזית הבית, אלא במקרים בהם נערך נזק של ממש למקום, כמו גם נזק כספי.

לסיכום, בעל הדירה מחליט לארח למשך תקופה מסוימת אדם אשר ישהה בביתו, תוך התחייבות לשמור על שלמות הרכוש והמקום. מכיוון שאין אנו יודעים כמעט דבר על השוכר, ולצערנו גם ראיון אפילו בן שעה לא יכול ללמד אותנו מה מסתתר בראשו, אנו לוקחים סיכון מסוים. כאשר מתגברת התחושה כי אותו דייר עושה שימוש בלתי חוקי או לא הולם ברכושנו, אל לנו להסס להזמין חוקר פרטי אשר יבצע בדיקת שוכרי דירות וישיב את השלווה והשקט הנפשי.

מה קראנו בעמוד זה
השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד:
חוקר פרטי
עוד באתר: