אודותינו

התקשרו עכשיו לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני חינם
073-7759005
במדינות רבות מסביב לעולם, לרבות, ישראל, כבר מזמן הבינו כי מי שהיה אמון על בטיחות תושביו לאורך שנים רבות הוא הגוף המשטרתי במדינה, אולם, מאחר ואותו גוף לא יכול להתמודד עם עומס וכמות החקירות הקיימות, הוא חייב גוף נוסף לצידו. בדיוק בנקודה זו החלו לצוץ משרדי חקירות ולהיבנות באופן עצמאי כגוף נפרד מהגוף המשטרתי, אולם, פועל בשיטות חקירה די מקבילות. ואכן, לאורך השנים הוקמו מספר לא מועט של משרדי חקירות עצמאיים במדינת ישראל, כאשר משרד צוות חקירות נחשב למשרד מהשורה הראשונה בה, ומספק מגוון פתרונות מתקדמים ללקוחות בתחום החקירות כבר למעלה מ-20 שנה. לאורך השנים התעסקה חברת צוות חקירות בסוגים שונים של חקירות ובניהם: חקירות כלכליות, חקירות פרטיות, חקירות אישות, מעקבים, בילוש, פוליגרף הצבת חוקרים פרטיים על פי איזורים, התמחות רבה בתיקי גירושין ועוד. חברת חקירות. חברת צוות חקירות חרטה על דגלה מצוינות בכל הנודע למתן שירות איכותי, מהיר, יעיל, מהימן ומתקדם ללקוחותיה. מנהלי החברה ציון יפרח ואיציק בן עטר מחזיקים ברשיונות החברה על ידי משרד המשפטים ופועלים תחת הקפדה יתרה על כל החוקים שקיימים בחברות חקירות.

יתרונותיה של חברת צוות חקירות

יתרונותיה של חברת צוות חקירות הן ללא ספק רבים ביותר . חברת צוות חקירות שמה לעצמה מטרה לעבוד בצורה מהימנה ומקצועית ועומדת במטרה שלה במצוינות. אחד מאבני הדרך של חברת צוות חקירות היא כמובן אמינות ויושרה. חוקרים בחברת צוות חקירות התקבלו לחברה רק לאחר שעברו את כל התנאים הדרושים לקבלת חוקים מקצועיים וטובים. ישנן כמה תכונות אלמנטריות שצריכות להיות לחוקר פרטי על מנת שיעבוד בחברת צוות חקירות ויבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר. חוקר פרטי בחברת צוות חקירות חייב להיות בעל עין חדה, אסרטיביות, שימת לבל פרטים הקטנים, יכולת חשיבה מהירה, ראש גדול, אינטיליגנציה, כושר אילתור גבוה וכמובן אחריות רבה. צוות חקירות מעסיקה בחברתה חוקרים מיומנים אשר נבחרים בקפידה רבה.

צוות חקירות – שירות יעל ומסור

חברת צוות חקירות עובדת עם לקוחותיה זה מספר שנים. קהל הלקוחות של חברת צוות חקירות אמנם משתנה לעיתים אך יש קהל לקוחות קבוע המבקש את שירותיה של צוות חקירות לאורך שנים. המוסדות העיקיריים איתם עובדת חברת צוות חקירות הם: בנקים, מוסדות ממשלתיים, משרדים פרטיים, לקוחות עיסקיים, משרדי עורכי דין ועוד. בנוסף לשירות חקירות, ניתן לרכוש מחברת צוות חקירות ציוד חקירות איכותי ומתקדם במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד וגם ניתן לקבל ייעוץ מקצועי לשימוש בציוד כגון: מצלמות אבטחה, ציוד הקלטה ועוד.

החיבור של "צוות חקירות" עם התוכנית "כלבוטק"

במקביל לעבודתה המסועפת של חברת צוות חקירות חשוב לציין – כי חברת צוות חקירות עובדת זה מספר שנים עם התוכנית "כלבוטק" ומסייעת לה במציאת פתרונות יצירתיים ומהימנים. התכנית כלבוטק נעזרת בשירותיה של חברת צוות חקירות על מנת לפתור מצבים ותעלומות סבוכות. לחברת צוות חקירות כל המידע והציוד הטכנולוגי הדרוש על מנת לספק ללקוחותיה וכמובן גם למדיה הטלויזינית טיפול מסור ויעיל וכמובן עבודה טובה ומהירה. חברת צוות חקירות מעסיקה חוקרים מן השורה הראשונה. רוב החוקרים אותם מעסיקה חברת צוות חקירות הם יוצא משטרת ישראל, מצח וזרועות הבטחון השונים. ככאלה , עושים החוקרים המועסקים על ידי חברת צוות חקירות את עבודתם נאמנה וכמובן התוצאות ניראות בהתאם. חברת צוות חקירות מוכנה לעזור במציאת פתרונות למצבים סבוכים וכמובן מזמינה כל אדם ואדם להתרשם מדף הבית שלה ולראות את פועליה. כיום במדינה שבה הבטחון קודם לכל- טוב שקיימת חברת חקירות כמו צוות חקירות שיכולה לתת מענה לבעיות רבות שצצות ובכל תחומי החיים. חברת צוות חקירות מספקת פתרונות שונים למצבים רבים ועושה זאת על הצד הטוב ביותר. הרעיון העומד מאוחרי חברת צוות חקירות הוא אמון הדדי, מקצועיות ואחריות- זו למעשה אבן הדרך של החברה. חוקר פרטי אוחז בזכוכית מגדלת כחלק מעבודתו  
מה קראנו בעמוד זה
השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד:
חוקר פרטי
עוד באתר: