זיהוי מספר חסום

התקשרו עכשיו לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני חינם
072-3220311

מידע נוסף על זיהוי מספר חסום

בזכות הקלות שבה יכול כל אדם כיום לבצע שיחות חסומות, ישנם לא מעט אנשים אשר מוצאים עצמם מוטרדים על ידן לאורך זמן, ומוצאים עצמם חסרי אונים נוכח מתקפת הטלפונים שאת הגורם לה אינם יכולים לאתר, שכן הוא מסתתר מאחורי צמד המילים המופיע על הצג מספר חסום.
באמצעות מספר חסום יכולים אנשים לאיים, להטריד, להפחיד, לרגל אחר האדם שבקו השני, מבלי שהוא יוכל לפנות למשטרה ולהצביע בבירור על הגורם הבעייתי.
מספר חסום נעשה בקלות על ידי חיוג הקידומת 43* או #31# (בהתאם למפעיל שממנו מתקשרים) או בחסימה קבועה המוזמנת על ידי מפעיל הקו.
על מנת להגיש תלונה במשטרה נגד מטריד, יש לתעד 10 שיחות הטרדה, זאת על ידי הקלטה של שיחות ההטרדה שנכנסות, ולצד רישום התאריך והשעה של כל אחת מן השיחות.
על מנת לזהות מיהו המטריד המתקשר דרך מספר חסום, לא ניתן לאתר באופן עצמאי את זהות המטריד, ויש לפנות לקבל עזרה של משרד חקירות מקצועי.
משרדנו צוות חקירות מיומן ומנוסה באיתור מטרידים טלפוניים, זאת באמצעות תיעוד השיחות הנכנסות מכל סוג טלפון. זאת באמצעות מערכת מתקדמת לזיהוי מספר חסום הפועלת 7 בימים בשבוע, 24 שעות ביממה, ומצליחה לזהות את המספר שממנו מתקבלת השיחה, גם אם מדובר בטלפון ציבורי או קו פנימי השייך למרכזייה. בסיום התהליך השיחה הנכנסת מוקלטת ונשמרת כקובץ, ומבקש השירות מקבל את מספר הטלפון שממנו התקבלה השיחה.
לאחר שנחשף מספר הטלפון שממנו הגיעה השיחה של המטרידן, מוצע ללקוח לעבור לשלב הבא, הכולל איתור האדם הניצב מאחורי אותו מספר חסום והטרדות, להגיע לפרטיו האישיים, ולקיים עימו שיחה מוקלטת שבמהלכה יתוודה כמבצע ההטרדות.
במידה ומדובר באדם המוכר לאדם המוטרד, אין צורך בהנחיות נוספות מצד משרד חקירות, אך במידה ומדובר באדם שזהותו אינה ידוע, הרי שמומלץ לבצע חקירת פרופיל, ולאחר מכן לפנות למשטרת ישראל עם דו"ח מפורט החתום על ידי משרדנו, הכולל הראיות שנאספו.
מהלך זה עשוי להביא לפתיחת חקירה משטרתית נגד הנאשם, ולהפסקתן של ההטרדות. רצוי לשקול אף הגשת תביעת נזיקין נגד המטרידן.

מה קראנו בעמוד זה
השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד:
חוקר פרטי
עוד באתר: