חקירות טרום נישואין

התקשרו עכשיו לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני חינם
073-7759005

הפופולאריות של חקירות טרום נישואין בשנים האחרונות נמצאת בנסיקה, בין היתר הודות לעובדה שמספר בני הזוג המכירים בדרך וירטואלית, צוברת תאוצה, ומגבירה את הסיכון של העמדת פנים או הונאה של אנשים תמימים שהלכו שבי אחר האהבה.

בעבר חקירות טרום נישואין נתפשו כמהלך שבוצע בעיקר על ידי הורים חטטנים מדי, שביקשו להתערב בחיי האהבה של ילדיהם באופן מוגזם, ולנסות לטרפד החתונה. בעיקר על רקע פערים בין משפחת המוצא, או הבדלי מעמדות סוציו אקונומיים.

עם זאת, כאמור כיום הורים רבים מבקשים לבצע חקירות טרום נישואין שיבחנו את החתן לעתיד או בת הזוג הפוטנציאלית, משום שעולים בקרבם חשדות למניעים לא כשרים באהבתם כלפי ילדיהם, והתחזות והעמדת פנים תוך הטעייה של ילדיהם.

לרוב, הילדים מסרבים בכל תוקף להתערבות כזו או אחרת של הוריהם בזוגיות שלהם, והודפים כל ניסיון לאזהרות בדבר מניעיו של בן הזוג, עקב חשד שהדבר יפגע במערכת היחסים הנרקמת שלהם. לכן, הורים רבים הפונים לשירות חקירות טרום נישואין עושים זאת ללא ידיעת ילדיהם, תוך דיסקרטיות מלאה.

העיתונים מלאים במתחזים אשר הולכו שולל אחר אהבתו של זר שהפציע פתאום עם הבטחות לאהוב, וידוע כי סם האהבה הוא החזק ביותר, ולעיתים אף מעוור את האנשים הרציונלים ביותר, אשר אינם שועים לסימנים המעידים כי מדובר במתחזה.

יתרה מכך, להורים יש חושים מחודדים ביותר, ולעיתים עולות סתירות ושאלות הנותרות ללא תשובה באשר לזהותו של הזר המסתורי שבפיו מילות אהבה עד אין קץ, אך סימני שאלה רבים אופפים אותו.
מטרת חקירות טרום נישואין לאמת או להפריך נתונים על אודות בן הזוג הפוטנציאלי עימו ילדינו עתיד לחלוק את חייו ולהקים משפחה, במטרה למנוע ממנו לעשות טעות שתפגע בו בהמשך הדרך.

אחד המאפיינים המרכזיים של חקירות טרום נישואין הינו הדיסקרטיות, אשר נכון לגבי כל חקירה, אך קל וחומר כשמדובר בחקירה מסוג זה, שכן החקירה עצמה נעשית שלא בידיעתו של בן הזוג, ולכן יש להיזהר שבעתיים.

במהלך חקירות טרום נישואין נבדק הפרופיל של בן הזוג הפוטנציאלי, מעמדו האישי, הרקע הכללי שלו ואמינותו. החקירה מתבצע באמצעות מכשירי מעקב מתקדמים בטכנולוגיה חדישה, על ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה.

חקירות טרום נישואין עשויות לעיתים להציל נישואין כושלים, ולכן מתבקשות אף יותר במידה מסוימת מחקירות בגידות, שכן לעומת מצב שלעיתים מדשדש ולא ניתן להצלה, בכל הקשור לבני זוג שטרם קשרו את גורלם האחד עם השנייה, ניתן להציל טרם עשיית הטעות שעלולה לגבות מחיר כבד.

מה קראנו בעמוד זה
השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד:
חוקר פרטי
עוד באתר: