השגת ראיות לתביעה

התקשרו עכשיו לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני חינם
073-7759005

יש לך חשד יותר מסביר כי מועלים באמונך, אך אתה זקוק להשגת ראיות תביעה. עלייך לפעול בזמן הקצר ביותר, כי הזמן אינו לטובתך. מה עושים?
בעולמנו אנו לצערנו הצדק אינו הדבר היחיד העומד לרשותנו כשאנו ניצבים למול שופט, אלא אך ורק ראיות המוכיחות חד וחלק את אשמתו של הנאשם. מערכת המשפט עובדת על עדויות, והן אלו אשר מכריעות את המערכה בסופו של דבר
כדי לנצח בתביעה התובע מתבקש להוכיח כי הגרסה שלו מהימנה ומתקבלת יותר מזה של הצד השני. נטל ההוכחה רובץ על כתפי התובע, ועל כן עליו להמציא ראיות לתביעה שיוכל להציג בפני השופט ולשכנעו לתמוך בגרסתו. זאת אף כדי להדוף אפשרות של הגשת תביעת דיבה מצידו של הנתבע אשר עלול לטעון כי לא היו דברים מעולם.
רובנו איננו חוקרים פרטיים, ולמרות שנחשפנו לרזי הטכנולוגיה ויכולות ציוד המעקב המודרני, בכל זאת כשמדובר במקרים בו המוניטין שלנו וכספנו מונחים על כף המאזניים, לא כדי לקחת סיכונים מיותרים ועל כן מומלץ לשכור חוקר פרטי שיפעל להשגת ראיות לתביעה.
השגת ראיות תביעה יכולות לתת תשובה מוחצת שתותיר את הנתבע לא מילים וללא יכולות לסתור את עדותך.

השגת ראיות לתביעה – כיצד חוקר פרטי יכול לסייע לך

חוקר פרטי יכול לנהל עבורכם חקירה שתניב את כל האינפורמציה שלה אתם זקוקים. בין אם מדובר בתחום חקירות אישות למשל, שבה אתם יכולים להשיג עדויות מצולמות שבן או בת הזוג בוגדים בכם, הקלטה של הבוס המבטיח הבטחות כספיות ולא מקיים, ועוד. תמונות אותנטיות מן השטח יכולות בקלות להטות את כף המאזניים לטובתכם בבית המשפט.

כיצד חוקר פרטי אוסף את הראיות

החוקר הפרטי משיג את הראיות הנדרשות לסייע לכם לנצח במשפט בכל הדרכים המתוחכמות, בסיוע עזרים טכנולוגים, כמובן כפי שמתיר החוק. בין יתר הציוד הטכנולוגי החדיש, מדובר במצלמות נסתרות בגדלים מיניאטוריים, מכשירי הקלטה מתוחכמים, מכשירי מעקב למחשבים ועוד.

השגת ראיות תביעה -מיהו קהל הפונים לשירותי

קהל הפונים לשירותי השגת ראיות לתביעה הינו מגוון למדי, החל מאנשים פרטיים החושדים בבני זוג בניאוף, אנשי עסקים החושדים בעובדיהם בהדלפה או חוסר מהימנות, עובדים הסובלים מהתעמרות הבוס ועוד.
לסיכום, משרד חקירות מיומן ומנוסה יכול לסייע לכם לבנות תיק ראיות משפטי לתביעה שיסייע לכם לנצח בבית המשפט.

מה קראנו בעמוד זה
השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד:
חוקר פרטי
עוד באתר: